Stikkord

, , , , , , , , , ,

En helt vanlig lørdag hvor jeg våkner av alarmen. Har alltid på alarm ellers kunne jeg sovet i altfor mange timer til. Det er lyst ute. Jeg elsker hvordan jeg våkner til lyset. Jeg liker så godt at det går mot lysere tider. Jeg snur meg og du gløtter på øynene mot meg. Smiler trøtt mot meg og jeg smiler og skjærer en trøtt grimase tilbake. Ingen av oss sier et ord og det er egentlig veldig fint å bare ligge sånn. Du tilbyr meg å ligge på den ene armen din, mens den andre stryker over kroppen min. Jeg lukker øynene og kjenner hvor trøtt jeg egentlig er. Kryper enda litt tettere inntil deg og stryker gjennom skjegget ditt. Du er fin og jeg vet ikke om du egentlig vet hvor fin jeg syns du er. Hvor glad jeg er for å kunne ligge sånn en lørdag morgen uten å ha noen som helst planer. Bare ligge her å nyte øyeblikket og være hundre prosent tilstede.

IMG_20150410_010309

