Stikkord

, , , , , , , , ,

Med alt det strålende været de siste dagene, så er jeg bare såå klar for sommer!

Og derfor har jeg allerede begynt å se etter sommerklær! Å finne freshe sommerklær i litt større størrelser er ikke alltid like lett, men det har jo også blitt mye bedre enn tidligere.

I dag har jeg vindushoppet på nettet i flere timer og sukket over at det er altfor lenge til skattepengene kommer, haha! Samtidig så dagdrømmer jeg om late sommerdager på hytta med grillmat, en og annen kald drink eller øl og et dypp i Iddefjorden for å ikke smelte helt i varmen.

Har funnet noen klær som jeg tenkte jeg skulle vise dere!

Denne herlige og lange sommerkjolen er fra Kappahl.

Denne herlige og lange sommerkjolen er fra Kappahl.

I år kan jeg kanskje endelig finne et par sandaler uten at tærne mine ser helt psyko ut og disse fra H&M likte jeg veldig godt!

I år kan jeg kanskje endelig finne et par sandaler uten at tærne mine ser helt psyko ut og disse fra H&M likte jeg veldig godt!

Enkel og blomstrete topp fra H&M som fint både kan brukes til kjole, bukse og skjørt.

Enkel og blomstrete topp fra H&M som fint både kan brukes til kjole, bukse og skjørt.

Jeg må få skaffet meg linser slik at jeg kan bruke solbriller uten at det skal koste meg en formue. Briller er dyrt når man må ha stryke i glassene.

Jeg må få skaffet meg linser slik at jeg kan bruke solbriller uten at det skal koste meg en formue. Briller er dyrt når man må ha stryke i glassene.

Utrolig herlig og søt bikinioverdel fra Kappahl! Har så sykt lyst på ny bikini!

Utrolig herlig og søt bikinioverdel fra Kappahl! Har så sykt lyst på ny bikini!

Og til en bikinioverdel må man jo ha en matchende truse!

Og til en bikinioverdel må man jo ha en matchende truse!

Så nå kan jeg fortsette å bare glede meg så sykt til sommeren! Har allerede lagt noen planer om Danmarks-tur til pappa og kona hans, Kristiansandstur for å besøke Roberto og Sofie og kanskje til og med en padletur! :) Masse å se frem til iallefall! :)

