Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Ukene går fort unna og brått er det søndag igjen. Dagen i dag har blitt brukt til å være sosial iallefall :) Godt å møte litt forskjellige folk! Tok først en tur for å hilse på CH som var en tur hos sine foreldre i Halden. Ikke altfor ofte vi sees, siden hun bor med sin kjære i Moss, men nå har vi sett hverandre to ganger i løpet av kort tid. Ikke altfor lenge siden jeg og min kjære var på middag hos de, når jeg tenker meg om. Etter en times tid med skravling, satte jeg meg i bilen for å kjøre til Fredrikstad for konfirmasjonsmiddag for Stine, SiriPiris søster. Men på veien oppdagen jeg at jeg hadde jo altfor godt tid, så da ringte jeg JG og endte med å stikke innom der en halvtime, tre kvarter. Desverre ble det bare et bråbestemt pittstopp på veien, men hyggelig var det uansett å se han igjen :)

IMG_20150503_191639
Til slutt fikk jeg kjørt avgårde til middag. Det ble servert god mat og alle var i godt humør :) Stine var veldig fornøyd med gavene og alt i alt var det en superkoselig dag. Nå er jeg så mett at jeg føler at jeg kunne fint rullet istedenfor å gå, haha!

Resten av uka har det jo også skjedd litt. Mandag var vi på grilling med fetteren min og dama hans på Kruseter.IMG_20150427_195122Tirsdag dro jeg, min kjære og Hæger på kino for å endelig se Avengers: Age of Ultron. Det passet jo rimelig bra siden det ikke er altfor lenge siden vi hadde Avengers-maraton. Det vil si at vi så alle filmene med folk som er med i Avengers og selvfølgelig den forrige Avengers-filmen :)IMG_20150428_225351Torsdag ble det Sverige-tur også fikk jeg endelig møtt min superkusine Vdadler igjen! Etter tre måneder ute å reise har hun endelig kommer hjem! Og vi lå bare i sengen hennes å pratet, lo og fjaset i noen timer. Skikkelig digg! Også hadde hun kjøpt masse fint til meg :DIMG_20150430_192704

Fredag var det duket for 40-årslag for Henriette, en fin kollega fra Halden Taxi. Masse folk, italiens tema, god mat og nydelige kaker, gjensyn med andre fine kollegaer også endte vi med litt allsang ute på slutten av kvelden. Trivelig som bare det :)

Lørdag var det slækking også endte vi med å grille sånn i ni-tiden på kvelden. Nå blir det snart film og daffing resten av kvelden. Håper dere har hatt en fin uke, kjære blogglesere! :)

