Stikkord

, , , , , , , ,

Forrige helg var det duket for hyttetur med fine folk! Endelig skulle jeg få være på hytta igjen. Er så vanvittig glad i det stedet og har enormt masse minner derfra.

På fredag ble det grilling av burgere og pølser, før vi startet med kortspill og litt alkohyler. Det tok ikke lang tid før drikkeleken tok over og vi ble ganske så beruset hele gjengen. Dansing med sugerør som glowsticks og masse latter. Man har det ikke mer moro enn man lager selv ;)Snapchat--5822334379558234023

På bildet ser du Hæger, Vilde, SiriPiri, min kjære og meg! Dette er tidlig på kvelden, men man ser jo at en del av oss allerede ser fulle ut :P Haha! Fullere ble vi, for å si det sånn! :P

Dagen etterpå var vi rimelig slække alle mann, men ikke nok til at det stoppet Vilde og min kjære fra å ta en dukkert i Iddefjorden! Folk er jo som kjent gærne! Selv om solen varmet, så er det jo fortsatt rimelig kaldt i vannet. Vilde skrek, så tviler ikke på at resten av Ysthedet hørte henne. Min kjære derimot, han tuslet pent utover og la på svøm. Vilde kom seg forøvrig uti tilslutt hun også ;)

På kvelden var vi brått bare meg, SiriPiri og Hæger igjen, men Reka kom en tur innom før det var grilling. Etter grillingen dukket Lind opp en tur og ble sittende å preke noen timer. Vi var fortsatt rimelig slække, så ble ikkee så mye drikking på oss denne dagen, men det var en koselig kveld med yatzy og gode samtaler :)

Snapchat-5372875121654742576

Håper på flere hytteturer med fine folk i løpet av sommeren!

