Stikkord

, , , , ,

Det har vært 17-mai og jeg har helt glemt å skrive om det! Så her kommer et tilbakeblikk på hva jeg gjorde på Norges nasjonaldag :)

1431854239552

Om morgenen sto vi tidlig opp og spiste en rask frokost og kledde på oss finstasen. Jeg valgte å ta på bunaden min som er en Løkenbunad. Og min kjære var så kjekk i dress :) Så dukket Hæger opp og sammen gikk vi til byen for å møte SiriPiri og TurboTess og pappan hennes. Vi sto sammen og så på barnetoget.

20150517_103937

Etter barnetoget var det tid for å slappe av litt. Ute var det relativt kjølig, med litt vind, men vi fikk trykket i oss pølser og brus. TurboTess fikk til og med ballong, slik man bør og hør på 17. mai. Mine kjære kusiner tok også turen for å hilse på.

20150517_115738

Så tuslet vi litt rundt og endte med å sitte å slappe av litt, for nå var det bare å vente på russetoget. Tok ingen bilder av det i år. Synes egentlig det var litt kjedelig, for det var litt for mange unger som fløy inn i toget for å få tak i russekort, så det varr nesten umulig å få med seg hva som sto på plakatene til russen, men men!

Etter vi var ferdig i byen dro vi en tur til svigers. Der ble det et lite stykke marsipankake og trivelig snakk, før vi dro videre til tante og onkel Adlers sin hytte i Sponvika. Der samlet hele slekta seg, noe som var veldig trivelig! Det ble middag og quiz. Quizen var det jeg, min kjære og Vilde som sto for.

1431863588233

Hele dagen avsluttet med et skikkelig regnvær og sløving på sofaen hjemme. En fin dag alt i alt :)

