Stikkord

, , , , , , , , , ,

Denne uken har vært skikkelig fin. Ikke noe kjempestort som har skjedd, men jeg har hatt mange små fine øyeblikk, så tenkte jeg skulle liste opp noen av de :)

– Ledd masse med kusine Vilde :) Vi var en tur i Strømstad i går for å handle inn litt til i kveld, når hun skal ha pølse-fest. Utrolig gøy å bare synge og fjase når man er ute å kjører.
20150605_150959

– Hatt noen gode samtaler Hæger. Det er alltid like flott å ha henne på besøk og hun har så mange gode tanker og meninger. Dessuten har vi det også veldig gøy sammen. Ikke så rart, siden vi har kjent hverandre over halve livet :)

– Jeg har vært ute en tur med bestemor og det var hyggelig. Jeg skulle opprinnelig bare kjøre henne avgårde til Råde for å fikse et nytt pass, men så stoppet vi på et gartneri på vei hjem. Så mange flotte farger og lukter!IMG_20150605_094115

– Jeg har hatt mange fine stunder med mine kjære. Jeg skriver kanskje ikke så ofte om han og meg, men han er en skikkelig fin fyr. Og jeg blir litt mer glad i han for hver dag som går. På en måte er det litt skummelt. Jeg er ikke vant til å ha det så fint med noen. I natt har han sovet her og det var så fint å bare kunne ligge å høre på regnet som sprutet ned, prate og kose, før vi spiste god frokost sammen :)

– I går når jeg kom hjem etter turen med Vilde møtte jeg på en koselig nabodame og vi ble stående å prate litt, slik vi alltid gjør. Hun fortalte at hun hadde bakt masse rundstykker og en halvtimes tid senere ringer det på døren og der står hun med en pose full med ferske rundstykker til meg! Så da ble det fantastisk gode rundstykker til frokost i dag.
Snapchat-8210665615903546894

– I går fikk jeg skikkelig sommerfølelse. Først var jeg ute å drakk en kaffe med Suz og vi satt på Pollys Tearoom og selv om det var litt vind, så var det herlig å sitte i solen. Senere var jeg som som kjent med Vilde og vi var et lite pittstop innom hytta dems i Sponvika og da var det nesten vindstille og solen stekte rimelig bra, Et lite øyeblikk av lykke :)Snapchat--3882330579105011090

