Stikkord

, , , , , , , , ,

En herlig sommerdag er straks over. Endelig føles det som om sommeren er her. Jeg sitter her, mens det fortsatt er litt lyst ute, i sommerkjolen jeg liker så godt og kjenner at jeg er akkurat litt solbrent i nakken. Men jeg smiler og hører på fin musikk og tenker tilbake på dagen i dag.

Klokka føltes altfor lite når jeg sto opp i dag. Prøvde å gni trøttheten ut av øynene, men det var ikke helt lett. Første punkt på agendaen var å komme seg til fysioterapi på Skippergata institutt, hvor jeg har gått i noen uker. Tiden går alltid fort der. Manuellterapauten jeg går hos prater alltid masse samtidigig som han holder på med tøyninger av foten min. Brått var klokken 10 og jeg dro hjem.

Ikke mange minuttene etter jeg hadde kommet hjem, sto Roberto i stuen og fortalte at han hadde møtt velkomstkomiteen i trappa. Begge kattene hadde stått der og stirret på han. Roberto sank ned i alle putene i sofaen, mens jeg hengte opp en klesvask og smurte frokost. Så skravlet vi noen timer. Jeg er så glad i samtalene med Roberto. Det er ikke så ofte vi har de lenger, siden han flyttet fra byen, derfor setter jeg enda større pris på de.

Kl 13 kjørte jeg Roberto videre til neste avtale og dro deretter for å hente min kjære. Vi kjøpte baguetter og dro til Rød Herregård.  Der tuslet vi nedover hagen og fant oss en fin plass i solen og spiste brunsj. Ble liggende en stund i gresset, mens vi pratet og koste oss. Så bråbestemte vi oss for å dra hjem for å hente badetøy. Det var jo så varmt, så det hadde jo vært deilig å kjøle seg ned.

Vi kjørte opp til hytta i Torpebukta og gikk bort til den lille badeplassen som snart er ved å gro helt igjen. Men jeg elsker å bade der likevel. Vannet var fryktelig kaldt, så det tok litt tid å komme seg helt under og det ble noen små hyl, men nå har jeg altså badet jeg også! Og etter å ha badet så satt vi der i solen og lot solstrålene tørke oss. Tett i tett og tittet utover vannet :) Utrolig koselig å bare finne på noe sånt smått med han fineste fyren jeg vet om :) Fnis!

11401210_10155650932005006_7417111461438174988_n

Etterpå dro vi innom butikken og kjøpte is og jeg måtte levere bilen til mamma. Har lånt bilen hennes en ukes tid mens hun har vært på ferie. Så ble jeg sittende der å prate i nesten to timer, før hun kjørte meg hjem. I tillegg hadde hun kjøpt en jakke som jeg fikk, fordi den viste seg å være feil størrelse til henne. Sånt liker man! Jeg har nemlig trengt en vårjakke :)

Resten av kvelden har jeg tatt det helt rolig med å lakke tånegler og skravlet litt med Tinka. Nå er det snart kvelden før en ny dag kommer. I morgen blir det vasking, så lenge kroppen er bra også kommer min kjære på middag på kvelden og for å se ukas Game of Thrones-episode! :D

