Stikkord

, , , , , ,

Jeg sliter med bloggingen for tiden. Jeg sliter med skrivingen generelt for tiden… Det er ufattelig kjedelig og jeg føler at jeg ikke er helt meg selv når jeg ikke får det til. Egentlig har jeg masse å fortelle, men jeg klarer det ikke. Jeg klarer ikke å konsentrere meg helt.

En gang kjente jeg en som pleide å tegne ut følelsene, slik jeg pleide å skrive de ut. Hun gjør ikke det lenger. Klarer det ikke, sier hun. Jeg tror hun synes det er trist. Jeg synes det er trist.

Men å stenge alt inni seg er ikke bra det heller. Å tro at man skal klare å slutte å tenke på det som plager en. Slik at nattesøvnen forsvinner. Slik at man mister matlysten. Sånn at man prøver å blokkere verden utenfor de høye murene man murer rundt seg selv.

Er det ikke derfor bedre å prøve å skrive. Prøve å tegne. Prøve å fortelle.
Så jeg prøver iallefall. Jeg velger å prøve. Gjør egentlig du?

tumblr_npsrrrXMay1rpglsqo1_540

