Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Heisann, for en bursdagsfest jeg hadde! Egentlig fikk jeg feiret bursdagen fire dager til ende! Fem, om man tar med en dag i mellom med fyllesyke :P

På fredag 31. juli hadde jeg bursdag og jeg tok det i grunn helt rolig. Sto opp seint, tok en lang dusj, ansiktsmaske og god frokost. Utover dagen kom han derre superkjekke fyren min og vi dro ut for å spise. Planen var egentlig å dra på den nye italienske, men der var det fullt, så vi dro videre på Grensen Burgerbar istede. Veldig greit det også, altså!

Lørdag var det duket for Aloha-fest i skikkelig Hawaii-stil. Dro opp på hytta sammen med kjæresten, søstra hans og min fine kusine! Vi ordnet og styrte og pyntet skikkelig. Været var sånn halvveis med på vår side, så vi dekket på til 13-14 gærninger utendørs, med grill og det som hører med. (Med andre ord, den fantastiske potetsalaten til Reka!) Etterhvert dukket den ene etter den andre opp og det ble en livlig kveld!

2015-08-02_17.01.14

Ikke minst fikk alle seg en god latter når E.Berg og Vilde laget hvert sitt øltårn (eller øl-sverd) med bruk av en hel haug med gaffateip!11822297_10153515519642558_8461085203419117241_nJess, det ble sverdkamp! Og sverdene fikk navnene Tore Blomstertopp og Frøydis! Vilde og Frøydis gikk av med seieren i denne omgangen, men E.Berg har uttalt seinere: «Tore Blomstertopp will rise again!» så vi får se på neste fest! Spennende, spennende!

20150801_210122

Utover natten flyttet festen seg inn og til tross for at noen fant senga, så forlot ikke de siste åstedet før nærmere halv fem om morgenen.

Screenshot_2015-08-02-15-56-17

Dagen derpå var det ikke mindre enn seks bakfulle mennesker å finne på hytta. Noen sto opp til frokost, mens andre kom seg ikke ut av senga før hytta var nesten ferdigryddet (heldiggrisene!)

Alt i alt vil jeg si det var en rimelig vellykket sammenkomst og jeg håper alle koste seg like mye som det jeg gjorde! :)

Søndag bar det altså hjem for å slappe av. Iallefall litt! Mandagen var nemlig duket for åpent hus med kaker og kaffe for venner og familie.

Første innom var Fetter, før det kom en hel haug med andre folk i tur og orden. Heldigvis ble det litt kake igjen, for på tirsdag dukket tante og onkel Adler opp sammen med en av kusinene. Så da ble det jaggu kaker da også!

Kjenner jeg begynner å bli litt lei kake, og det har vært godt å slappe av noen dager. I morgen er det brått helg på ny og det kommer garantert til å skje noe da også. Har jo noen planer allerede selv om ikke alle er like morsomme akkurat.

