Stikkord

, , ,

Søndag er chill-dag. Egentlig har hele helga vært evig chill. Og det er helt greit egentlig :)

På fredag startet det med begravelse… Sånt er aldri særlig hyggelig og det er lenge siden jeg har grått såpass masse, men det er lov å gråte. Det er litt godt å gråte også. Få ut alle følelsene som sitter på innsiden. Aller mest gråt jeg fordi hun gråt. Vakre, fine kusina mi. Ikke lett å se andre ha det smertefullt. Måtte Tony ha funnet fred der han nå er <3

Dagen ble heldigvis bedre. Roberto var en tur i byen, så det ble noen timer på Bryggerhuset Syd, deretter på Grensen, sammen med han. Godt å bare sitte å prate med han igjen. Er jo så sjeldent vi sees nå som han bor i sør.
Etter det ble det en kjapp tur opp til Hæger hvor vi ble sittende å prate litt og avtalte å sees senere på kvelden.

IMG_20150807_175756

Vel hjemme satt jeg meg i sofaen. La meg i sofaen og sovnet. Jeg var utslitt. Skjønte at jeg ikke hadde fått bearbeidet alle følelsene og at begravelsen hadde tatt mer på enn det jeg først hadde trodd. Sovnet en times tid, før Hæger ringte på døren. Min fine og kjære dukket også opp. Så ble vi i grunn bare sittende å kose oss med et par drinker, musikk og prat resten av kvelden.

I går gjorde vi ingenting hele dagen. Planen var egentlig å ta en tur ut å titte på alle bilene, siden det var grensetreff i byen, men den gang ei. Noen dager er man bare for sløv.

IMG_20150809_003213

I dag derimot har vi vært i Sarpsborg med Hæger for å se Ant Man. Synes den i grunn var ganske festlig. Jeg var svært skeptisk på forhånd, men hadde hørt positive ting om den på forhånd :)

Nå lager han fine milkshake til oss, så blir det nok bare avslapping resten av kvelden :)

Håper du har hatt en rimelig bra helg!

