Stikkord

, , , , ,

Helga er over enda en gang. Ukene går fort unna og det er ikke altfor mange ukene igjen av sommerferien. De fleste skoler begynner i morgen og for noen har det allerede begynt, mens for andre så er det enda et par uker igjen.

Hva har jeg gjort denne uka? Hmm… Nå må jeg seriøst tenke. Noen dager flyter over i hverandre uten at det skjer så mye, så jeg skriver heller en liste ;)

  • Jeg har grilla med Siripiri og hennes søster.
  • Badet!
  • Vaske klær
  • Utsatt gulvvask *dytte på plass glorien*
  • Hatt vondt i hofta (lite kult å føle seg som en 80-åring, men…)
  • Vært to ganger i fysioterapi
  • Ligget ute i gresset med fineste kjæresten, mens kattene har løpt rundt oss.
  • Vært kvalm og ligget nesten hele fredagskvelden i senga.
  • Sett standup-showet «Messiah Complex» og ledd høyt av Russel Brand.
  • Vært på mexicansk bursdagsfeiring for søsteren til min kjære.
    11857685_10155920561855006_1786468025_n
  • Hatt besøk av JG og skravlet i flere timer.
  • Vært på Sverige og handlet med a mor.
  • Fått ny jakke som jeg kan bruke i når været blir dårligere.
  • Mistet en shorts i mitt eget hjem.
  • Sittet i sola med Reka og Suz på Pollys Tearoom.
  • Våknet av nachspillmusikk halv ti om morran.
  • Ligget i parket sammen med min kjære og bare slappet av i varmen.
  • Fått superkul zombie-kopp av JG i sen bursdagsgave!11872867_10155920572615006_1115491630_n