Stikkord

, , , , , , , , , ,

En uke siden jeg begynte på skolen og den har i grunn gått ganske så kjapt! Masse nye folk og til og med en gammel kjenning. Møtte nemlig på Kaja, som jeg gikk på vidregående skole med. Vi går i samme klasse 9 år etter vi gikk ut av Risum. De to første dagene gikk med til informasjon, studieteknikk og det å bli kjent med folk.

På torsdag delte de hele skolen opp i ulike grupper og vi ble sendt rundt på ulike poster rundt på Kråkerøy (eller Værste-området da). På alle postene skulle vi ta et kreativt gruppebilde og alle bildene skulle deles på instagram. Så skulle gruppa plukke ut et bilde og bildet ble delt på facebook. Deretter handlet det om å bruke sosiale medier til å få inn flest mulig likes på bildet og vinner bildet ble gruppa mi sitt bilde!

"Be happy!"

«Be happy!»

På nåværende tidspunkt har bildet vårt 199 likes på Fredrikstad Fagakademi sin side på facebook.

I dag ble premien utdelt og det var denne flotte vandrepokalen:11221871_825550570885794_8013088796027267044_o

Under her kan du se hele gruppa stå litt kleine foran resten av klassene:11987143_825984494175735_5466631084760984807_nEllers går dagene med til å lære om lønn, regnskap, Visma og Hult & Lillevik hovedsakelig. Altså ikke hatt veldig mye undervisning ennå, men det kommer nok til å være mer enn nok å skulle gjennom i løpet av et år. Og ikke minst er jeg litt stolt av meg selv som klarer å henge med (iallefall enn så lenge) og klare å forstå og rette opp i feil. Det tar tid å lære seg å føre regnskap, men enn så lenge er det iallefall gøy. Sakte men sikkert blir vi også bedre kjent med hverandre og enda bedre blir det nok når vi kommer i gang med gruppeoppgaver og slikt. Læreren vår er jeg også veldig fornøyd med! :)

Helga var også veldig fin :) Bare totalt slækking sammen med han fineste. Vi tok en liten tur på kino for å se Inside Out og drikke fantastisk milkshake fra Verdenspeilet, ellers døsa vi på sofaen + at jeg fikk gjort litt lekser. Veldig glad for at Ken også kan litt regnskap, siden jeg en liten stund sto skikkelig fast. Han er en god støttespiller å ha :)

Ellers håper jeg alt står bra til med mine fine blogglesere. Ser jo at dere leser bloggen selv om jeg ikke oppdaterer den så mye lenger. Takk <3