Stikkord

, , , , ,

Det er fredag og helg!

Jeg laget pai og salat til middag i kveld og nå har vi sett de to siste episodene av en serie som heter Tyrant. Veldig bra serie om et liksom-land i Midtøsten og muligens passer det nå i disse tider. Kanskje man kan forstå litt mer hvordan det er med krig og diktaturer. Verdt å sjekke ut iallefall! :)

Vi hadde halv dag på skolen i dag, før vi dro ut å spise på Katti i Fredrikstad med lærere og elever. Skikkelig hyggelig og ikke minst utrolig god mat! Sånne fredager kan man jo ikke la være å like :)

Nå skal vi snart kose oss med frukt og sjokolade, mens vi ser Fear and Loathing in Las Vegas. Selv har jeg sett den for mange herrans år siden, men Ken har ikke sett den. Har du noen filmtips du vil anbefale? Vi ser egentlig det meste, gjerne nytt!

I morgen har vi vært sammen i 6 måneder og tiden har jammen flydd! Jeg er så utrolig glad i den fine kjæresten min. Jeg er glad for at jeg tok sjansen på å invitere meg selv på en kopp te hos han i vinter :) Vi har opplevd mye sammen allerede og det har vært litt som å kjøre berg og dalbane, men jeg tror det også har vært med på å styrke oss. I morgen skal vi ut å spise, så det gleder jeg meg til! :) Tenk å ha en sånn fin, kjekk, tålmodig, morsom, god fyr! <3

11951815_10155946749540006_5141402199477926643_n

Sorry klisset, men må da være litt lov innimellom! Mihi :)