Stikkord

, , , , , , ,

Tiden flyr og jeg innser at jeg ikke har blogget på noen uker. Så hva har skjedd i mellomtiden mellom sist gang og nå? Vel, er det ikke derfor man har lister da? ;)

  • Vi har startet med case-oppgave på skolen og jeg er veldig fornøyd med den lille gruppa vår.121015
  • Jeg har startet å sitte på med en veldig hyggelig dame fra klassen min, dermed slipper jeg buss og halvannen times venting i Fredrikstad om morgenen.
  • På onsdager møter jeg opp på varmtvannssvømming på Halden Sykehjem sammen med en gjeng damer i alle aldre. Godt med litt øvelser i varmt vann.
  • Forrige helg var Hæger her og vi laget mat og spilte spørrespillet «Voksenpoeng».
  • Vi har laget pizzakake, noe som var en gedigen suksess!
    12048634_10156188000755061_1155871712_n
  • Vi har vært i bursdag til min kjæres farmor. Hun var på besøk fra nord.
  • Middag hos svigers hvor vi ble servert fantastisk god flesk og duppe.
  • Sett filmen «The Marsian» på kino. Veldig bra film!
  • Endelig fått mamma til å kjøpe seg pc og lært henne litt om å bruke den.
  • Hatt sykt mye hodepine…
  • Vært på hyttetur med Vilde i Sponvika. God kveld med fargelegging og litt alkohyler.021015
  • Blitt ferdig med å se «Fear the Walking Dead» sammen med SiriPiri og Ken, og endelig har sesong 6 av «The Walking Dead» startet igjen! :D
  • Spist lunsj med Hæger.
  • Hatt en superfin ost og vin-kveld med min kjære. Avsluttet med et brettspill som heter «Upwords» (enkelt forklart er det Scrabble i 3D). Og jeg vant for en gang skyld!091015
  • Hatt kaffe-date med Kaja som kom helt fra Oslo.
  • Vært på shopping med Ken hvor begge faktisk fikk handlet klær!
  • Drukket te med Rebekka.
  • Drukket te med Vilde.
  • Vært hos tante Tisdærn på massasje forrige fredag. Og denne fredagen var vi der igjen, slik at Ken kunne få massasje.
  • Sittet med masse regnskapsoppgaver på kveldene.
  • Hatt middag med JG og deretter spilt «Tickets to Ride» med han og Ken.

051015

I morgen starter en ny uke med Walking Dead, varmtvannsvømming, fysioterapi, case-oppgavejobbing, fine folk på skolen, enda finere folk hjemme og ikke minst den første prøva på skolen; nemlig i faget lønn! Wish me good luck!