Stikkord

, , , , , , ,

Hei dere!

Må igjen beklage for lite blogging. Det skjer ikke veldig mye spennende i hverdagen. Klisje, ikke sant? Men jeg føler liksom ikke for å dele absolutt alt lenger. Hvorfor? Nei, jeg har vel bare blitt litt mer privat av meg.

Men jeg tenkte at jeg skulle lage et innlegg om hva jeg ønsker meg til jul, sånn at de som har lyst til å gi meg en julegave vet hva jeg ønsker meg ;) Vel, det er også lettere å bare henvise til et blogginnlegg fremfor å huske på alt hele tiden.

Så… Happ! Let’s go! :D

  • Ansiktsmasker, hårkur, fotbehandlinger, kroppsskubb,shampo og dusjsåper. Gjerne med kokoslukt! Elsker lukten av kokos :)
  • Keep Calm-sengetøy!keepcalmsengetøy
  • Nytt oppvaskstativ av tre! Det gamle lager flekker på kjøkkenbenken, noe som er synd siden jeg er veldig glad i det :/
  • Alle bøkene til instagrampoeten og artisten Trygve SkaugPicMonkey Collage
  • Små øreringer i gull. F.eks disse:oereringer-i-gult-gull_bjorklund_product_full
  • Opplevelser. Gavekort på en middag, konsert, lunsj, utstillinger, badeland, venninnekvelder. En opplevelse husker man så mye lenger enn en ting. Minner med flotte mennesker er gull verdt!
  • Gavekort er en sikker vinner når man ikke aner hva man skal gi. Jeg blir glad for gavekort hos disse:PicMonkey Collage1

Så da har man kanskje noe å gå etter? :) Jeg blir uansett veldig glad for det aller meste :) Interiør-ting har jeg ganske mye av fra før, så det er ikke noe jeg trenger. Problemet i dag er vel at folk flest har det de trenger, så det blir vanskeligere og vanskeligere å finne gaver til folk.