Stikkord

, , , , , , , ,

Deilig med langfri :) Vi har hatt en lang gruppeoppgave på skolen og siden vi er ferdig med den, så får vi noen fridager innimellom. Vel, fri og fri… Må jo holde på å lese til diverse prøver i desember også :PIMG_20151118_151801

Jeg sov riktignok lenge idag. Altfor lenge. Våknet først litt før sju av mareritt. Det var ikke noe gøy. Så jeg er så glad for at han fineste fyren jeg kjenner meg ringte meg for å bare prate litt selv om han kunne sovet en god stund til før han skulle på jobb. Det betydde masse og gjorde dagen bedre :)
Jeg trodde ikke jeg kom til å sovne igjen, men det gjorde jeg. Våknet ikke før rundt 13-tiden. Tydeligvis slått av alt av alarmer! Ikke bra… Men ordner døgnrytmen litt i morra heldigvis!

Utenom å ha sovet altfor lenge, så har jeg hatt Bugge på middag i dag. Også laget vi s’mores til dessert. Sinnsykt godt, men litt kvalmende i lengden. Haha!
Koselig kveld med prat, latter, god mat, te, tente lys og musikk. Trenger sånne jentekvelder innimellom :) Også har vi allerede avtalt kakebaking i desember. Det er jo blitt en tradisjon å bake med Bugge.

I helga hadde vi kusine Vilde på middag og så på StarWars. Iallefall var det det vi gjorde på fredag. Lørdag var litt slækkedag med sen frokost og seinere mys under pledd med tente lys, kakao og en ny serie som heter Jessica Jones. Ikke feil med litt Marvel :)

Søndagen dro vi på julemarked. Vi møtte et par kjente fjes, men det var jo så sinnsykt mange folk der! Også kjøpte vi luksussjokolade som vi koste oss med når vi kom hjem. Vi tittet litt rundt i boder og på museet og Ken fikk seg marsipan. Også måtte vi selvfølgelig ha oss gløgg og belgisk vaffel som vi koste oss med mens folk sang julesanger og gikk rundt juletreet.2015-11-22_14.30.22

Definitivt en vellykket helg! :)