Stikkord

, , , , , , ,

Hei!

Så… eh… jeg har ikke skrevet noe siden nyttårsaften… Iallefall ikke her på bloggen. Det skjer ikke sånn veldig mye. Jeg prøver å justere ned tankene. Jeg får jo alltid så mange tanker på denne tiden av året. Det er veldig slitsomt. I tillegg til det, så startet jeg året med å bli syk. Sånn skikkelig syk med bronkitt. Feber, snørr og vond hals. Dette gikk selvfølgelig utover eksamens-lesingen, så jeg kan bare krysse fingrene for at jeg iallefall står.

De aller første dagene av det nye året ble altså brukt på sofaen hos Ken. Vi var jo sjuke begge to, så ble mye gaming på hver vår pc. Men det er helt greit. Det er fint å bare kunne være sammen uten å nødvendigvis gjøre ting sammen også. Han er vel den som det er best å være syk sammens med ;)

Nå er det fri fra skolen, så starter vi opp i løpet av neste uke. Det er rimelig deilig med en liten, ekstra ferie. Føler jeg trenger det for å gjøre meg mentalt klar til skolen igjen.

Heldigvis har det ikke bare vært negativtitet da :) Vi har vært på kino og sett Tarantinos nyeste film; «The Hateful Eight«. Lang, men jeg likte den. Var rimelignok litt skeptisk før jeg så den.

Hva har vi ellers gjort? Jeg må tenke… Jo, vi har vært i Strømstad og spist frokost og kost oss med å titte i matbutikken på det nye senteret. Senteret er kanskje ikke det beste, sånn alt i alt, men matbutikken var fantastisk. De hadde så mye rart der!

Vi har vært på Nordby, bestilt pizza, hilset på Olivia og mamman hennes, jeg har hatt besøk av Camilla, jeg har shoppet på salg og ordnet leiligheten til Ken.

På lørdag var vi en liten tur på Pollys Tearoom og drakk kakao og på mandag testet jeg yoga for første gang. Det var veldig gøy og litt slitsomt. Takket være en super yoga-instruktør som også går i klassen min har jeg denne muligheten. Vil du vite mer om yogakurs i Fredrikstad? Sjekk ut facebook-siden hennes TOG Yoga.

Idag har jeg prøvd å være litt flinkis. Altså har jeg vasket opp og tatt en klesvask. I tillegg har jeg hatt besøk av Siri og vi har mimret til gamle bilder fra 2009 som jeg endelig har fått over fra en gammel pc. Sånt er gøy! :)

Til helgen kommer Tittin fra Oslo og Ken skal på Hafjell, så da passer det ekstra godt med besøk! :) Håper og regner med at det blir mye moro til helgen, så da har jeg forhåpentligvis noe å blogge om også ;) Under sees et bilde av meg og Kristin fra 2010. Det begynner å bli noen år siden!060210_Oslo (27)