Stikkord

, , , , , ,

Mandag som begynte ufattelig treigt, men som ble veldig bra :) Ingenting er vel bedre enn sånne dager hvor man kan sitte på kvelden og tenke tilbake på hvor mye positivt som egentlig har skjedd i løpet av dagen, til tross for at det har vært noen tunge stunder.

Sov litt lenger enn planlagt, men jeg syns det er lov. Det er jo bare morgendagen igjen før skolen starter, så noe må man unne seg mens man kan! :)

Sto til slutt opp og dro bort til Ken. Der tok jeg en klesvask (han har tørketrommel, det har ikke jeg) også spiste jeg frokost, satte på enda en klesvask, ryddet ut av oppvaskmaskinen og endte med å sitte å spille SimCity 4 til Ken kom hjem fra jobb.

Senere i kveld var jeg igjen på yoga med flinke Therese fra TOG Yoga i Fredrikstad. Moro å kjenne at jeg fikk til øvelsen fra forrige gang litt bedre allerede på gang nummer 2. Det gir virkelig motivasjon for å fortsette! Dessuten er Therese veldig flink til å gi ros og være positiv og hun sier flere ting jeg kan ta med meg videre i prossessen min.

Jo, også har det jo vært helg da! Og Tittin har vært på besøk fra Oslo, noe som var veldig kos. Vi har egentlig tatt det rimelig chill, sånn sett bortifra en tur til Strømstad og Svinesund. Klarte å miste mobilen min i Strømstad, noe jeg ikke fant ut før jeg kom til Svinesund, så ble en rimelig kjapp tur tilbake igjen. Men vi fikk handlet det vi skulle og litt til. Kofferten til Tittin var jo tyngre når hun dro herfra enn da hun kom ;) Vi var dessuten en liten tur på byen på lørdagen, men det var ikke noe særlig å skryte av. Vi følte oss gamle og ikke helt i gjenge på noen av stedene vi stakk innom, så vi endte med å dra hjem, spise, spille og sove isteden. Ikke ble det tatt noe særlig med bilder heller, så har ikke noe å vise frem.

Nå er det straks nattan, men først skal jeg drikke opp teen min :) Håper du har hatt en fin mandag og at tirsdagen blir enda bedre!260116